Dubrovnik aan zee - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Gerard en Reinier Alblas / Verbunt - WaarBenJij.nu Dubrovnik aan zee - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Gerard en Reinier Alblas / Verbunt - WaarBenJij.nu

Dubrovnik aan zee

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Reinier

06 Juni 2014 | Kroatië, Dubrovnik

6juni 2014. Van Lubinje naar Dubrovnik. 95 km. 1653 vanaf de start.

Over vandaag kunnen we kort zijn. Na vele weken bergen en bossen gezien te hebben is het aanschouwen van de zee een belevenis die je niet snel vergeet, zeker niet wanneer je na een lange klim op de top van de berg plotseling diep beneden je de Adriatische zee en de vesting Dubrovnik waarneemt. Diegene die vanwege de lage belastingen in Nederland beschikken over uitpuilende bankspaarrekeningen dienen ogenblikkelijk een reis naar Dubrovnik te boeken. Zie foto's.

• 07 Juni 2014 - 09:04

Alan White:

Hi Reinier,

Carlijn has just shared your latest post with me. I am really very impressed. I think that what you are doing is very inspiring. Nice to see your pictures as well. We are having wonderfull times in Haarlem and enjoying the great summer weather. Today we will go to Amsterdam and will first visit the Van Ghogh museum before getting some dinner in a little Italian place that Carlijn has found. Carry on with the good work and watch out for those trucks. Take care and all the best as well to your friend.

Alan

• 07 Juni 2014 - 11:08

Je Zus Myriam-Joseph:

Wat een moed, maar ook wat een uitzicht en ervaring! Heel veel goeds en gezondheid toegebeden!