Wel weer even wennen....... - Reisverslag uit Varese, Italië van Gerard en Reinier Alblas / Verbunt - WaarBenJij.nu Wel weer even wennen....... - Reisverslag uit Varese, Italië van Gerard en Reinier Alblas / Verbunt - WaarBenJij.nu

Wel weer even wennen.......

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Reinier

19 Mei 2014 | Italië, Varese

Wel weer even wennen!!!

Brig - varese 90 km 19 mei 2014

Waarom komt mijn schoen steeds tegen mijn achterfietstas? Oh ja, tassen verkeerd om vastgemaakt. In welke tas zit nu het fototoestel? oh ja, heb ik al uitgepakt. Kortom, een mentaal inspannend begin van onze tocht.
Heerlijk pedalerend bij 19° C, bewolkt met zo nu en dan even een zonnestraal om ons te overtuigen dat we nu echt in Italië zijn beland. Oh wat zijn de bergen mooi met besneeuwde toppen. Maar wel veel meer hoogtemeters moeten overwinnen dan we gedacht hadden. Met name het laatste stuk naar Varese ging over een fors aantal kilometers omhoog met stijgingspercentages tot 10%.

Om onze sympathie voor de Europese Unie overduidelijk te demonstreren, thans ons bivak opgeslagen in hotel Europa.

• 20 Mei 2014 - 00:03

Martijn:

Heren,

Alom verwarring hier in Amsterdam. Volgens de kaart zijn jullie al ver voorbij Genova en dreigen jullie op Rome aan te koersen. Last van vierkante wielen, of is het gewoon een lang elastiek die jullie uiteindelijk weer richting de balkan katapulteert? Of toch dezelfde plaatsnaam, maar de verkeerde regio? Don heeft zelfs last van acute haaruitval, zo geschrokken zijn we hier.

Toch hopen we dat het allemaal goed zit en dat de Garmin jullie op het juiste pad houdt.

Heel veel succes gewenst en we zullen jullie verhalen met veel plezier blijven volgen.

Martijn.

• 20 Mei 2014 - 09:15

Cocky Verweij:

Ik zie jullie ploeteren en hoor wat vl.....???
    Maar ras-optimisten als jullie zijn, ga je ertegenaan!
    Kijk wel een beetje uit in Bosnië; daar schijnt nogal veel vaarwater te stromen.
    Heel veel plezier en goede moed, cocky